03.06.14

Творчій молоді ми завжди раді

Нещодавно до бібліотеки завітали три гарні дівчини - студентки Одеського національного політехнічного університету. І все б нічого, якби не виявилося, що дівчата прийшли до бібліотеки не просто взяти почитати книжки, вони прийшли зі своєю творчістю. Юлія Коляденко, Лілія Криворучко та Тетяна Кустурова - учасниці студентського клубу "КІО" (культура, інформація, освіта), що діє на базі кафедри документознавства та інформаційної діяльності ОНПУ (керівники - старший викладач Т.Л.Бірюкова та доцент Т.Ф. Коляда-Березовська). Ми вирішили, що буде правильно потішити читачів нашого блогу  ліричними, душевними рядками дівчат. 
Юлія Коляденко
Мужчины тоже плачут...

«Прощай!»,- сказала тихо и ушла
Закр
ылась дверь, походку еле слышно,
А у него упала в пол слеза,
Хоть и мужчина сильный, как Всевышний.

Сидел он тихо, в мыслях заблудился
И понимал, что всё – порвалась нить!
Столько прожил, а так не научился,
Как его женщина искренне любить.

Вы знаете, мужчины тоже плачут:
Когда теряют мать или жену.
В эти моменты мужики незрячи
И дают волю вытереть слезу.
******
Як прекрасно мати когось
[Як прекрасно мати когось – нехай спершу далеко,
 нехай навіть не часто бачитись, але  отак от просто
з неба повірити – і мати когось собі і себе в ньому]
(Юрко Покальчук «Просто любити…»)
Стояли ми, обнявшись, тільки вдвох
тут на пероні сироти-вокзалу.
Мені відчутно було тільки вдих,
Та видихнути сили було мало.

Я притулилась сильно як ніколи,
І руки не хотіли відпускати…
Думки з’являлися  у голові все знову й знову.
Сказала тихо: «Я буду чекати!»

Ти пригорнув мене ще дужче, як востаннє,
Узяв за руку, як дитя мале,
Поцілував у щічку на прощання,
Сказавши ледве: «Я люблю тебе…»

І колії від струму загриміли - 
То потяг твій, то чорний птах.
Ось, дочекались! Вагони загуділи.
Лиш ліхтарі виблискують очах.

Стояли ми, обнявшись, тільки вдвох.
Останні п’ять    хвилин стояли і мовчали…
Залишилось зробити тільки крок,
Та серце й почуття тебе не відпускали.

А час уже добіг свого кінця,
І я залишилась стояти на пероні,
Але без тебе…Тільки небо й я…
Збираю сльози у свої долоні.

Напевно цей вокзал уже не раз
Бачив розлуку і обійми щирі.
Він розлучив тепер і нас.
Між намилиш стіна, що має двері.
Лілія Криворучко
Закрий своє серце
Закрий своє серце, 
І мрії, нехай не збуваються.
Він, той, хто не прийде, 
Той, хто не розвертається.
Закрий своє серце, 
І поки тебе болить, 
Цінуй, тих хто поруч, 
Цінуй кожну щасливу мить!

Закрий своє серце!
Ти просто терпи.
А завтра, крізь терна –
Крізь перепони!

Закрий своє серце.
Все скоро забудеться.
Сьогодні був поруч, 
Та це вже минулося.

Закрий своє серце, 
Життя, по-іншому живи!
Додай в нього перцю, 
І розітри!
******
Обійми мене
Обійми мене, між сотнями ночей, 
І не треба ніяких подарунків, 
Мені досить, - твоїх очей, 
Серед наших ночей незабутніх.

Обійми мене, немов в останнє, 
І нехай повністю все згорить.
Коли поруч - ти, все не звичайне, 
Я ціную з тобою кожну прожиту мить.

Обійми мене, ніби в останній раз, 
Так, як ніхто більше не зможе.
Це лиш мить, і минає час, 
Як без тебе, я жити зможу?

Обійми мене, і ніколи не відпускай!
Нас лиш двоє у всьому світі, 
Я готуватиму тобі щоранку -чай, 
Житимо удвох, в нашому мікросвіті!
******
Нам потрібна надія
Нам потрібна надія.
Надія,  на краще майбутнє.
Нам потрібна людина, 
Яка зробить, нарешті, щось путнє!

Нам потрібне - сонце, 
Мирне небо над головою, 
Нам потрібно відкрите віконце, 
У яке, не залітатиме куля.

Нам потрібне - повітря, 
Без отруйного газу.
Нам потрібне - подвір'я
У якому не ходитимуть у протигазах.

Нам потрібне - життя, 
Всі ми жити у мирі бажаєм!
Нам потрібне життя, 
Разом ми все подолаєм!

Нам потрібно - бути добрішими, 
Потрібна нам всім допомога!
Будьте, люди, - щирішими!
Миру потрібна підмога.
******
Я люблю тебе, закритими очами
Я люблю тебе - закритими очами, 
Мить, лиш тільки мить, 
між нашими ночами.
Забуто все,  і мрії ті, 
Є тільки я,  є тільки ти.

Я люблю тебе, -
і це відчуття неймовірне, 
Між хвилинами десь загубились ми.
Чуєш? Тут музика лине, 
Сподіваннями надихає мене.

Я люблю тебе - між нами години.
Наші почуття підіймаються вверх, 
І прекрасна та мить, 
ті хвилини, -
коли я, відчуваю тебе.

Я люблю тебе - скрізь 
Де б не був ти, 
Не чурайся почуття цього, 
Ми з тобою, коханий, -
Одне. Єдине.
Ми - частина світу всього.
Тетяна Кустурова
Я зажигаю свечи,

когда небо выключает свет, -

мой любимый субботний вечер,

Пара книжек и теплый плед.


Ты возможно еще не знаешь,
что я могу сколько хочешь ждать,
ты все падаешь и взлетаешь,
а я грею твою кровать.

Я так близко, может как-то слышишь,
что я часто с тобой болтаю
Ты все ищешь там что-то ищешь, 
а я просто с тобой летаю.

Мой любимый субботний вечер
две подушки и теплый плед.
Когда ты дышишь в мои плечи, -
я не верю, что тебя нет.

******
Намалюй мене або на мені,

Заспівай мені гарних пісень.

Якщо ти море, я хочу жити у вогні,

Як ти ніч, то нехай буде завжди день.

Моє серце чомусь закам'яніло, - 
Я весь день до тебе бігла стрімглав,
І як тільки зовсім трошки стемніло,
Ти без жалю мою душу зламав.
Мій метелик порвав собі крила, -
Так до тебе хотів долетіти.
Я тобою жила і боліла,
Як хворіють беззахисні діти.
******

Закрывай глаза и в море

Погружай мечты.

В жизни есть одно лишь горе-

Это ты.


Ты такое горе если,
Не вдохнул земли,
Не качался в теплом кресле
У окна зимы.

Посмотри, прохожий, шире
Сколько рядышком чудес,
Сколько красок в этом мире
С моря до небес.

Закрывай глаза и лейся,
Будь доволен и будь рад.
Будь свободным словно песня,
Теплым будь как взгляд

Будь улыбкой и душой,
Ликом красоты.
Помни, вдруг случится горе -
Это ты.
******
В саду моей души уже второй век цветут розы. Их аромат так манит всех, кто проходит мимо, что они не в силах сдержать своего желания насладиться цветами. Они подходят, любуются, рвут и забирают себе. Украшают свои души моими цветами, пока я продолжаю с любовью поливать их и наполнять их своим естеством. Иногда мои розы вянут. Очень жаль, что именно в душе у тех людей, которых я до безумия и со всей искренностью люблю. Они вянут, и вместе с ними вянет очередной осколочек меня...


Зичимо дівчатам подальшого творчого успіху, а також дуже сподіваємося на творчу співпрацю в рамках роботи літературної студії "Дебют", яка вже другий рік діє на базі нашої бібліотеки 

Немає коментарів:

Дописати коментар